fredag 1 februari 2008

A new month. Again.

Helg. Ärade helg!

Nu är ena filosofi delprovet gjort, vem vet hur det gick? Det var svårt ju! Men godkänt får jag iaf, och man kan ju fixa det till en kryss-kurs, pluspoäng till det!

Idag hade vi volleyboll på gymppan, det var lite segt, men det är ju som sagt på gymppan, så det är inte speciellt förvånande. Haha. Fjärde dagen med volleyboll-spelande dag, och vet ni, I like it, I like it a lot! Lätt att jag skulle gå med på träning 4-5 ggr/vecka. Hehe.

Februari nu, vart tar tiden vägen? Det känns som om allt bara rusar fram, men ändå går det långsamt. Snart är det sportlov, fast före det en mörk och förfärlig best, nämligen provperioden. BUT WE'LL MAKE IT, RIGHT!? Like we always do.

Jag sitter här och drömmer, hur skulle det vara om man börjat spela volley tidigare? Skulle jag vara skitbra? Eller skulle jag tröttnat? Skulle jag gå i Falköping på volleygymnasiet, eller på Aspero med volleyboll-inriktning? Skulle jag fortfarande vara en medelmåtta?
Jag älskar volleyboll, och skulle göra ALLT för att bli bra. Allt.
(Ja, 90% av min hjärna är volleyboll-infekterad.)

Volley Y

Inga kommentarer: