söndag 27 januari 2008

Alla dessa eviga söndagar.

Söndagar suger. Man sover till 12 ... eller nej, i mitt fall kl 6.. Jag blir ALLTID väckt av Lossan och Ludde på morgonen, det är så jäääävla irriterande, och sen så sätter pappa och Monica på tv:n i mellanrummet åt dem, så att dom skall hålla sig lugna. Och vet ni vad? Jo, tv:n hörs in i mitt rum jättebra, och jag blir så störd! argh. Men nu tillbaka till ämnet. Sen sitter man där i sin pyjamas, sitt smutsiga hår och gör inte ett piss, och känner sig ful och äcklig. Söndagar skulle vara en bra dag för volleyträning, bryta mönstret lite, att göra något. jag bli alltiddeppig på söndagar, dels för att det är skola nästa dag, dels för att man har så mycket tid att tänka på söndagar.

Mitt rum är sunkigt, jag är sunkig, allt är sunkigt. I don't like...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentarerna! Det värmer. :D

Har också dragit ut fyra tänder. Det är inte en favorit, precis... Men det blir nog bättre ! :)