måndag 28 januari 2008

Saker jag ser fram emot slash saker som jag ser mindre fram emot.

Jag tänkte ta och lista saker jag ser fram emot och saker jag inte ser fram emot, och se vilken lista som blir längst :P Idag tänkte jag vara så väldans positiv att jag tar "saker jag ser fram emot-listan" först! Hurray.

Saker jag ser fram emot:
  • Sportlovet :D
  • Mili, som kommer hit på sportlovet :D
  • Volleygrejerna, som anländer med Mili ^^.
  • Volleyspecialidrotten, som jag (antagligen) skall få vara med på med Karin, Tanja o Jenny. Och Ida joinar också :)
  • Nästa periods softa schema ;) (eller man ser ju aldrig fram emot skolan, men om man nu måste vara positiv så :P)
  • Sommarlovet så klart, och alla lov före det ;)
  • QL-lägret! Måste bara fixa anmälningen först... hehe..
  • Dagen då jag blir av med tandställningen, när nu det skall ske vet ingen :S

Saker jag ser mindre fram emot:

  • Provperioden, GULP!
  • Första dagen i skolan efter sportlovet...
  • Dagen då Mili far hem, då allt känns så tomt.
  • Alla måndagar, utom de då jag är ledig.
  • Det faktum att jag har finska även nästa period, T R Å K I G T ! Seriöst, jag avlider.
  • Alla framtida provperioder.

Det får duga för idag. Den positiva listan vinner denna gång, även fast provperioden kan räknas som 5 dåliga punkter.. Men vi skall vara positiva, right!? Även fast jag ogillar den sliskiga, positiva känslan... Jag menar, det är bara onödigt att ens låtsas att man kan t.ex. slå världsrekord i höjdhopp om man är 1 m lång, det känns bara så löjligt att vara positiv då. Lite överdrivet exempel, men ni fattar min poäng. Hoppas jag :P

Inga kommentarer: