onsdag 30 januari 2008

iNär man är stressad så skall man fokusera och göra allt, och sen är det över.

Alltså, ibland suger skolan MUSTEN ur en (har ni tänkt på att det där uttrycket låter smått komiskt..). Om en vecka är det provperiod, jag har 5 prov, voi voi sentään!
Tills imorgon har jag "massor" (jag hatar att plugg, ok?) av crap att plugga på:
  • Skriva av Picis hissa från när jag var borta
  • Plugga på filosofi delprovet
  • Göra matteuppgiften jag skall skriva på tavlan imorgon, och den är "lite klurig" sa Johnny iaf. Sen borde man ju göra resten av matteläxan också..
  • Göra finskaläxan
  • Sen har vi väl nån fysikläxa också antar jag..

Motivation någon? Men ja, på något sätt klarar jag det, som jag alltid gjort :) Har aldrig fått under 7 i ett enda prov eller betyg. Fast vägen dit har inte alltid varit smärtfri precis.

Idag var jag btw på 1B:s gymppa, vi spelade volleyboll, haha, fan jag sög. Men ih, jag älskar volleyboll, fast jag inte är bra. Men jag vill, om viljan skulle göra allt så skulle jag vara världsmästare nu. Skall bli roligt att börja med specialidrotten med Tanja, Jenny o Karin. Träning 3 ggr i veckan blir det då, woh :D Jag skulle seriöst inte säga nej till träningar 4 eller 5 gr/vecka, jag vill ju bli bra, plus att det är så jävla roligt! Någon som vill bli min personliga volleytränare? haha!

Dagens positiva ting: Sovmorgon imorrn (kanske detta borde stå under morgondagens positiva ting? :P)

Nä, men nu skall jag plugga filosofi. Adios amigos.

Inga kommentarer: